" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here
mungkin cinta saya tidak seagung cinta Nabi Muhammad kepada Siti khadijah..tidak sehebat cinta Zulaikha kapada Nabi Yusof, tapi apa yang saya tahu, saya dah jatuh cinta dekat awak ;)



architecture students ;)}
14 Aug 2014 | 8/14/2014 11:12:00 am | 0Comment

# serial plane project

assalammualaikum. . waah lama nyaa tak meng-update blog ni. . nak share laa sikit kan tentang architecture yang aku tgh stdy sekarang ni. . seriously sangat mencabar fizikal dan mental . sebab apa aku cakap macam tu?? fizikal nya adalah tak cukup tidur. . malam-malam orang lain tidur, bilik kita jaa yg cerah. . kenapa ehh ? buat keja last mint eh ?? hahaha ! kami tak penah tangguhkan assignment (last mint work) tetapi hakikatnya assignment bdk DSB tak penah putus-putus okayh;) harini dapat , esok pagi-pagi submit. . itulah life budak architecture . jgn takut nak choose this course. sbab course ni sangat-sangat menarik . . bagi sapa yang memang minat nak jadi architect tuu ciri-ciri yg kenal dalam diri hampa sebelum choose course ni adalah , hampa harus minat melukis ! sukakan kerja seni , kreatif, pandai berimaginasi , pandai mencari idea-idea yg menarik , dan yg paling important sekali , otak hampa memang kena otak seni laah. . nanti minat math pilih architecture pulak. . apa-apa pun sama-sama lah kita belajar bersungguh-sungguh noh . kalau boleh sambung laa smpai dapat gelaran Ar kann. . hihihi . sememangnya ini adalah fardhu kifayah utk menbina tempat tinggal yang mengikut kehendak dan kesesuaian bagi umat islam :) insyaallah Ar anisah want to be . ameen