" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here
mungkin cinta saya tidak seagung cinta Nabi Muhammad kepada Siti khadijah..tidak sehebat cinta Zulaikha kapada Nabi Yusof, tapi apa yang saya tahu, saya dah jatuh cinta dekat awak ;)



new semester !}
5 Jun 2014 | 6/05/2014 12:30:00 pm | 0Comment


assalammualaikum.. jyeahhh dapat study dekat dengan rumaahh.. kentut pun dengaq wooww. . POLIMAS tunggu ku datang.. ya allah . . kau restui laah hambaMU ini dalam menuntut ilmu ya allah. . sseriusly aku takut sangat pasal belajar nii. it not something easy for me . . duit mama n abah dah banyak dah habis dalam settel bab study nii. . nasib laa aku pun ada jugak spend duit .. boleh laa beli apa yang patut. tak laah 100% bergantung dekat parents kann.. ingat nak still pra u jaa . sbb aku pun dah join lowwer six 2 weeks dahh.. tapi bila dapat tawaran poli dapat course yg aku minat pulak , my first choice pulak kann.. canggakk lagi ! mestilaah aku p. . tapi harap-harap aku dapat carry that couse untill final sem laa noh.  #ameen . tapi klau aku ditawarkan nursing , myb aku p nursing kot.hahaha . . klau ada rezeki laaa .. huhuhuu..