" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here
mungkin cinta saya tidak seagung cinta Nabi Muhammad kepada Siti khadijah..tidak sehebat cinta Zulaikha kapada Nabi Yusof, tapi apa yang saya tahu, saya dah jatuh cinta dekat awak ;)



interview }
14 Apr 2014 | 4/14/2014 06:17:00 am | 0Comment




assalammualaikum. . alhamdulilah aku layak untuk pergi interview Dip Rekabentuk Dalaman atau dikenali sebagai interior design kat UiTM. . okayy . itu salah satu minta aku myb aku ni suka ke arah seni kot. . kalau ke arah seni ni aku boleh laa carry on . insyaallah . apa-apa pun yg penting usaha tuu mau ada... 19hb april tarikh interview . . ketaq tuu mmg x terkata dah nii. . speaking mmg ke laut laah. . apa-apa pun i try to do the best for my interview. . cuma tinggal satu langkah ja lagi untuk aku digelar sebagai seorang student of dip interior designer. . semoga allah permudahkan segala urusan aku nanti.  aminnn :)